thatfredz

Alla inlägg under januari 2012

Av Fredrika Jäderberg - 29 januari 2012 21:53

Du lyser upp min morgon liksom solen

som strålar in genom mitt fönster,

liksom ditt leende som värmer

hela min kropp och själ.

Never Say Never - The Fray

Av Fredrika Jäderberg - 27 januari 2012 22:00

Allting blir till något bättre när jag är med dig.

~ du är utomordentligt, förbaskat, fruktansvärt j*vla underbar.

Av Fredrika Jäderberg - 23 januari 2012 18:24

Det finns inte bara en sanning

bara en massa olika berättelser som pågår samtidigt

i våra huvuden , i våra hjärtan

och alla går ivägen för varandra.

Av Fredrika Jäderberg - 22 januari 2012 22:26

 Likt en solnedgång, kan man inte slita ögonen från dig.

Av Fredrika Jäderberg - 22 januari 2012 22:13

Himlen finns överallt

och den börjar

vid dina fötter.

Av Fredrika Jäderberg - 20 januari 2012 17:13

Hallå.

Läget?

Jag har tråkigt.

Jag dunkar musik.

Jag väntar.

Jag är galen.

Jag är glad.

Jag är taggad.

Jag ska på paarty!

Med mina Brudz. 

Unfreakingbelievable.

Jag har kul.

Jag dansar.

Jag sjunger.

Jag älskar helger.

Jag gillar punkter.

' punkt '

Ovido - Quiz & Flashcards